Unaprediti položaj mladih poljoprivrednika predstavlja opšti cilj ovog projekta.
Ekonomsko osnaživanje mladih poljoprivrednika kroz informisanje, uključivanje i usvajanje novih znanja o mogućnostima korišćenja podsticaja i subvencija u poljoprivredi, direktno bi uticalo na unapređenje njihovog položaja po pitanju isplativosti proizvodnje i konkurentnosti na tržištu poljoprivrednih proizvoda koje ovi mladi proizvode.
Unapređenje položaja mladih poljoprivrednika doprinosi tome da veći broj mladih ostane da živi i radi na svojim porodičnim poljoprivrednim gazdinstvima, što garantuje održivost lokalne zajednice i doprinosi opstanku sela. Mladi poljoprivrednici Srbije se od svog osnivanja zalažu za osnaživanje mladih da koriste podsticaje u poljoprivredi što direktno doprinosi tome da njihova poljoprivredna proizvodnja dostigne viši nivo isplativosti, a kroz direktno uključivanje medija kao partnera na projektu, ceo ovaj proces bio bi transparentniji i dostupniji većem broju mladih poljoprivrednika.
Udruženje građana Mladi poljoprivrednici Srbije osnovano je aprila 2019. godine i do danas okuplja oko 500 članova, poljoprivrednih proizvođača iz svih krajeva Srbije.
Cilj Mladih poljoprivrednika Srbije je da pospeši razvoj mladog i inovativnog poljoprivrednog sektora širom Srbije i pomogne u stvaranju novih i boljih, radnih i životnih uslova za sve koji žele da se bave poljoprivrednom proizvodnjom.
Udruženje ima izgrađenu mrežu stručnih saradnika – srednjoškolaca, studenata i onih sa završenim fakultetima čiji je rad usmeren na sektor poljoprivrede i održivi razvoj.
Ovaj stručni tim okupljen je sa ciljem da pruži podršku članovima udruženja predlagajući im rešenja za pokretanje ili unapređenje proizvodnje.
Agronews je medijska kuća osnovana sa ciljem širenja informacija relevantnim akterima u oblasti poljoprivrede i prehrambene industrije – kreatorima agrarne politike, stručnjacima, poljoprivrednim proizvođačima, predstavnicima agrobiznisa, u Srbiji i regionu.
Vizija medija je informisanje, edukacija i motivacija, tj. pružiti pravu informaciju koja će unaprediti znanje čitalaca, ali ih i motivisati na preduzimanje adekvatne akcije.